czwartek, 24 lipca 2014

Prolog 0 // Życie to istna paranoja

Niepewnie, otworzyłam pamiętnik mojej mamy. Pierwszy wpis, był dla mnie taki... tajemniczy? Wylała w  nim tyle uczuć i emocji. Czytam jej pamiętnik, zawsze gdy mam problem. Teraz mam ich bardzo wiele. Chłopak mnie zdradził, po czym wyjechałam  z tatą do Los Angeles. Nie umiałam mu wybaczyć, nie tym razem... Teraz, jest szczęśliwy z Larą, a ja niestety nie umiem nikogo poznać. Moje życie to istna paranoja, tata za bardzo opiekuńczy. Za bardzo, mama, no to jej już ze mną nie ma. Nie mam rodziny po za Ojcem. A w dodatku, mam dziwne wrażenie że jakaś kobieta za mną chodzi...

***
Cześć :)
Mam na Imię Gabrysia i mam 13 lat.
Bardzo lubię pisać, sprawia mi to wielką przyjemność.
Czekam na komcie :**
Ibbie ♥


6 komentarzy:

  1. Chciałaś? To jestem ♥
    Weszłam by zobaczyć czy będzie warto czytać i będzie ;3
    Nie wiem co mogę napisać... W sumie to krótkie, więc nie ma co za bardzo pisać ;3
    Ciekawie się zaczyna i... Pa ;*
    Dusia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ♥
    Zaprosiłaś mnie, więc proszę... Oto jestem ♥
    Prolog krótki, ale za to jaki interesujący ;3
    Nie zdradziłaś za wiele i to mi się podoba ;*
    Prolog wspaniały <3
    Dziękuję, że mnie zaprosiłaś ;*
    Do obserwowanych już się dodałam, więc będę na bieżąco ^^
    Czekam na jedyneczkę *-*

    Pozdrawiam,
    Cheryl ♥

    P.S. Jeżeli masz ochotę i czas, to zapraszam na moje blogi:
    http://forever-leonetta-love-story.blogspot.com/
    http://magic-creature-soul-love-destiny.blogspot.com/

    Papa, jeszcze raz ;* xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprosilas wiec bum Alex jest ... Ale bd krotko bo umm jestem na holidayu wiec ^^
    Ale no ciekawe i zapowiada siw na fajna historie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie sie zapowiada ;). .
    Czekam na jedynke ;*

    Andzia;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaprosiłaś mnie, więc jestem :)
    Prolog cudowny nie zdradza dużo, więc jest bardzo interesujący :)
    Uwielbiam twoje opowiadania :)
    Czekam na rozdział pierwszy :)
    Rose :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No więc Julia przybyła ;d
    Udało się jakoś wejść xd
    Ale ja zawsze muszę zanudzać czym o sobie, więc muszę przestać ;d
    No więc nie wiem co powiedzieć o prologu, po prostu jest naprawdę bardzo krótki, aczkolwiek podoba mi się.
    To chyba tyle..
    Julia.

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~

Chat~!~